Cégünkről

A GOLDENEGGS Kft. 2006 óta van jelen a piacon. A célunk, hogy a cég tevékenysége túlmutasson a “szokásos” könyvelési szolgáltatásokon. Szenvedélyesen hiszünk abban, hogy a könyvelés (könyveltetés) nem egy kötelezően rossz és szükségtelen kiadás. Számos saját céggel rendelkezünk, így a vállalkozási szemléletet át tudjuk ültetni a könyvelési szakmába, amiből ügyfeleink is profitálhatnak.

Fontos, hogy az adatokat hasznos és érthető információvá alakítsuk ügyfeleink számára, így fel tudják használni a mindennapi jó döntéseikhez.

2006

A KEZDETEK

Megfelelő út megtalálása

Már óvodában is azért akartam megtanulni írni, hogy könyvelhessek.

Cégünk egyik alapítója a 2000-es évek elején gazdasági vezető volt egy kiszervezett 25 fős cégnél. Rendelkezett mérlegképes könyvelő végzettséggel, de külső könyvelőt bíztak meg, annak minden előnyével és hátrányával. A külső könyvelő rendkívül precíz volt, ezáltal sokat tanult tőle, így szerezte meg a tényleges szakmai gyakorlatot. Közben elkezdett azon gondolkodni, hogy céges ügyfélként mit várna el egy könyvelőtől, mit lehetne jobban, hatékonyabban csinálni. Világosan látszott, hogy ezt a tevékenységet lehetne ügyfélbarát módon folytatni, kevesebb felesleges és dupla adminisztrációval, ráadásul érdemben segítve a vállalkozói döntéseket.

Ekkor született a Goldeneggs Kft. ötlete, azaz egy haladó szellemű könyvelőiroda létrehozása.

Az induláskor a SERPA-t választottuk, mint VIR, melynek több oka volt. Egyrészről szerettük volna a kettős adminisztrációt megszüntetni, másrészről tudatosan magyar szoftverre esett a választásunk, továbbá egy olyan rendszert szerettük volna, amely hosszabb távon fennmarad és segítségével mérettől függetlenül bármilyen céget üzletágfüggetlenül ki tudunk szolgálni.

A SERPA és a serpás csapat annyira összenőtt a Goldeneggs csapatával, hogy a forgalmazó Porgennel közös irodát létesítettünk. Ez volt az első igazi saját hely, az emlékezetes Eszperantó utcai iroda.

Folyamatosan fejlődött a cég, évről évre több lett az elégedett ügyfél, akik egymásnak ajánlották az irodát. A vállalkozás egy új szintre lépett, a bővüléssel megindult a a specializáció.

 

Természetesen a szakmai fejlődés a bővüléssel együtt nem állt meg, hanem inkább tovább gyorsult.

2010-11-re már megjelentek az automatizált számlafeldolgozások. A Goldeneggs csapata a versenytársakat megelőzve indult el ebbe az irányba és alkalmazta a megfelelő eszközöket. Felismertük, hogy a folyamatos tanulás és képzés elengedhetetlen, éppen ezért nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy folyamatosan képezzük magunkat különböző tanfolyamok és tanácsadások segítségével.

A méret növekedésével kezdtek specializálódni a kollégák is (vendéglátós, kivitelezők, kereskedők stb.), melynek köszönhetően növekedett az ügyfél elégedettség. A külső képzések mellett felismertük, hogy az irodán belüli tudásátadás is nagyon fontos, éppen ezért tudatosan figyelünk a belső tudásáramlásra. Erre egy jó példa, hogy a napi gyakorlatból kiemelünk egy-egy konkrét témát, amelyet az adott hónapban ki kell dolgozni, és előadás, illetve fórum keretein belül gyakorlati szempontok alapján prezentáljuk a többieknek.

2010

“ÖNMŰKÖDŐ” VÁLLALKOZÁS ÁLMA

A cél az, hogy minden menjen a maga útján - megfelelő mederben ez lehetséges

Az ügyfelek száma folyamatosan nőtt, ezért bővítettük a kapacitást és szakosodtak a kollégák.

2014

PORTFÓLIÓ BŐVÜLÉSE

Az ügyfelek nyugalma a legfontosabb, ez akkor érhető el, ha érzik, hogy a vállalkozásuk jó kezekben van

Komplexen kell nézni a cégre, ráadásul a cégek egy része sok esetben nem tudja pontosan megfogalmazni, hogy mire van szüksége. Láttunk olyan céget, aki olyan probléma miatt ment tönkre, ami orvosolható lett volna. Tapasztalatainkra építve segítünk felismerni ezeket az akadályokat és megoldást kínálunk rájuk.

 

Több éves tudatos építkezéssel sikerült egy kiváló csapatot összeállítani, mindenki megfelelő szakértelmemmel rendelkezik az egyes területeken. Kialakult a vállalkozói központ stratégia, amely komplex szolgáltatáscsomagot, illetve konkrét cégépítési modellt kínál.

Napjainkra a Goldeneggs csoport (a stratégiai partnerekkel együtt) gyakorlatilag a szélesen értelmezett vállalkozásfejlesztési szolgáltatások teljes körét lefedi, a pályázatírástól a marketing segítségnyújtásig. Meggyőződésünk, hogy az ügyek egy koordinátor által történő kezelése nagymértékben javítja az ügyfelek profittermelő képességét, illetve egyáltalán a túlélési arányt. Ez különösen igaz a komplex pályázatkezelés terén, ahol a pályázatírástól az elszámolásig minden egy kézben összpontosul.

Kiemelhető az inkubációs funkció, az utóbbi években az iroda tudatosan segíti az új, induló vállalkozások fejlődését.

Nagyszabású tervekhez fizikailag is térre van szükség, ezért irodánk 2020-ban jelenlegi helyére költözött, ahol folyamatosan folynak a fejlesztések. Hosszabb távon az az elképzelés, hogy ez a helyszín rendezvényeknek is helyet adhat, tárgyaló, irodák, rendezvényterem, bemutatkozási lehetőség, üzleti reggeli, informálisabb kötetlenebb találkozók – mindezt az ügyfeleknek nyújtott érték növelése érdekében.

Goldeneggs – valós vállalkozói segítség

2020

VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS KÖZPONT - INKUBÁCIÓ

Szakmailag felkészült csapat, széles portfólió, vállalkozói tapasztalat - a sikeres vállalkozásokért

A könyvelésen túl valós vállalkozói segítséget kell nyújtanunk ügyfeleinknek.